enjoy with my blog !

ehem,ehem..
kawan2,.nk tgok boley tp jgn jd stalker k,. =)

Thursday 8 March 2012

CONFUSING!!..@_@

terperangkap dengan satu situasi yang membuatkan diri aku menjadi keliru dan tidak tahu untuk mengendalikan masalah itu..cuba menyingkap kenangan lalu,meminta pendapat r0omate mengenai itu..aku masih dibelenggu...!..masalah yang timbul membuatkan aku menjadi pusing memikirkannya demi menjaga hati sese0rang..

perasaan yang perlu dijaga itu sangat menyeksakan..membuatkan aku tidak bebas untuk mengekpresikan kata-kata hatiku yang sebenar..menipu itu membuatkan aku menjadi serba salah..tetapi menipu itu juga telah menyelamatkan perasaan itu daripada terguris...

15 minit sudah berlalu..aku masih menaip..menaip..dan menaip..tetapi aku masih belum temukan jawapan yang b0leh menyelesaikan dan merungkai masalah aku..aku masih KELIRU..!!..-tengiang-ngiang lagu KELIRU nyanyian ajai & nurul zaman d0lu2..~


No comments:

Post a Comment