enjoy with my blog !

ehem,ehem..
kawan2,.nk tgok boley tp jgn jd stalker k,. =)

Monday 12 March 2012

terima kasih kawan !

KELAPARAN VS KEKENYANGAN..blupblupp..;)

ceritanya bermula begini. aku ditinggalkan oleh r0omateku bersendirian di dalam bilik..macam biasa kalau dia ada kit0rang akan t0gether-gether menapak ke l0kasi yg sangat strategik untuk membeli makanan di kantin JEBAT..biler ckp pasal Jebat ni,mmg xluak dgn abang2 seni0r bdn t0ugh2,muka dari hensem smpi ke jambu semua lengkap..kire b0leh jadikan dia tempat mencari j0d0h paling ideal lah dikalangan mahasisiwi di sini..
0k0k..back t0 the t0pic just n0w,pasal r0omate aku td..0rng panggil die BAB..si bab ni b0leh tinggalkan aku sendiri kat bilik,k0n0nnye die nak jadi anak yg manja dengan emaknye..sempena hari ulang tahun kelahiran emaknya,dia p0n baliklah dengan nawaitu 'nak mkn kek sama2 dengan mak'..

13 jam sebelum final es0knye..aku sempat menghantar sep0t0ng ayat yang dapat memberitahu dia bahawa aku sedang teramat kelaparan tahap kebuluran mangsa2 kelaparan di afrika tu,melalui sistem pesanan ringkas(SMS).."bab,kau balik bile..?,..yg penting klu kau blk kang jgn lupa bawak makanan..aku lapar lah.."..agak kurang s0pan kerana pesanan itu berbaur memaksa.tapi ada aku kesah?..kau dah tinggal aku s0rang2 kat sini sampai xde nafsu nak menapak ke JEBAT..kan~..tunggu punya tunggu punya tunggu smpai tahap kelaparan aku membuatkan aku lemah l0nglai..tiba2..'tukk tukk',kedengarn pintu bilik aku diketuk..ALHAMDULILLAH..!!..kawan aku dah sampai..itu baru teng0k muka dia..bile die angkat tangan die..MAK 0OOIII habaq hang..sekali 5bungkus die bawak balik nasi bungkus+3 jenis air sedap2 belaka+puding caramel+sambal tempe untuk diratah..bayang kann... eeeeekkk! kenyyanng akuu..

mak oii,.perut aku ney dh rase nk melet0p p0wn ade gak! hmm..tp pe aku nk wt,kawan yg baik begitu larh gamaknyee..haa~ owg kate bile perut da kenyang mate mengantukk,.emm bt0l la tu.setelah itu,aku rase mengantuk+malas nk bergerak,..ceteke pe aku buat lepas tu??

yess,.salah jangkaan tuu! aku terus dapatkan lappy aku dan aku terus meng'on9' facebook,twitter,termasuklah ini(blog) hahaa..cam biase bila aku da dapat on9 orang laen xku hirau. mesti d0wg ngumpat aku,.hmm sukaati d0wang larh. hidup aku,jiwa aku,suka aku la..tp sory larh,ney broadband die,huhuuu! maap yaa~
JENGJENGJENGG!! hahaaa,..kowg fkir x,pe yang aku fkir?? esk aku final exam,stdy ape p0wn xdak..haishh..pe nk jd ngn ank ponichan neyy! klau mak bapak aku tau mesti d0wg sedih seyhh..hmm mslahnye aku xtau nk stdy ape? xpe2,.kite tggu esok je..yuhuuu..

No comments:

Post a Comment